Tisdag 15. 2011

Jippi, såg att vi hade fått en kommentar till!
Jag hade tänkt att du som undrar skulle få svar på din fråga nu.

Av Anonym:

Har lite frågor:

Vilken skola går ni på?
Hyr långa är ni?
Husdjur?

Kram Mimmi


Vi går på Ugglumskolan som ligger i partille, vi går i samma klass.
Jadu, hur långa är vi... Jag är iaf 1.60 och therese är väl kanske 1.65?
Jaa, jag har en kanin vid namn Nelly och en "halv häst", läs i inlägget lite längre ner så ser du vad jag menar!
Therese har 2 pudlar, en Stor pudel och en dvärj pudel som heter Molly och Tea.

TACK så jätte mycket för dina frågor och vi svara med ett leende på läpparna ska du veta!!

Kram Bella


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för svaren!

/Mimmi

2011-05-31 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0