söndag 09:54 2011

Hejsan!
Jag heter Isabella Biderbeck och är 13 år, jag bor och engnar mina dagar i staden Göteborg.
En riktigt go stad om jag får säga det själv!
Ja, på min fritid rider jag ca. 1-3 dagar i veckan beroende på min lilla ponnys humör och likande.
Annars är jag väl ute och springer lite sådär när jag har tid och orkar..
Jag har en liten kanin som heter Nelly och en lillebror på 3 år (tror jag?)..
Sen har jag de väl som en anlig tjej i min ålder antar jag.
På mina helger så är jag med mina vänner, skrattar, rider och sånt där kul.
Om du vill veta lite mer om mig så kan du alltid gå in på min gamla blogg och läsa lite om mig ->HÄR<-

Jag gillar:

Djur
Musik
Kärlek
Fotografering
Spöken

Jag ogillar:

Insekter
Skräck filmer
Vintern
Vårrullar
Och annat äckligt

Målet med denna blogg är att vi ska skriva om vårat liv från varsin sida även om vi är väldigt lika.
Vi kommer att skriva om vardagen, grejer vi tykcker om eller inte tycker om, musik, kläder och sånt där!

Hoppas att du tycker att det verkar lite intressant!
Ha de bra, puss!!



Här har ni mig till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0