Måndag 18.42 2011

Jag såg precis att fick fick två kommentarer och blev genast på lite bättre humör!
Tack fina ni som kommenterar, vi blir super glada!

Svar på kommentarer:

Av Anonym:

Är det din egna häst?

Nej det är det inte, det är min foder häst men jag rider henne
ofta eftersom att ägaren själv inte kan rida henne längre!
Därför kallar jag henne ofta min egna häst.


Av Lina:

Fan a fin blogg ni har, vem har gjort den? :)

Tack så jätte mycket, blir glad i hela kroppen när jag hör det!
Det är en kompis som heter Jerrica, vet faktiskt inte vad hennes
blogg heter men hon är grymme på att göra headers iaf!!

Hoppas att ni fick svar på era kommentarer och om ni undrar något så är det bara att slänga in en liten kommentar så gör du oss samtidigt glada!

Hade bra så hörs vi!
Bella


Jag just nuuuu



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lite frågor:



Vilken skola går ni på?

Hyr långa är ni?

Husdjur?



Kram Mimmi

2011-05-31 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0