måndag 18.11 2011

hejhejhej!!!
Just nu sitter jag och Therese och tar massa fula, onödiga, patetiska bilder med min dåliga webbcam.
Jao, idag har det varit elevens val i skolan och vi har då haft "det goda livet" som therese berättade igår.. Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara, vi cyklade till Björndammens Friskis&Svettis och hade ett medium pass på 45 min.
Ops.. Nu var therese tvungen att sticka hem så nu är det bara jag här.
Efter att skolan slutade drog vi hem till mig och hämtade pengar och sen stack vi till allum. Jag köpte tråkigt nog inte så mycket bara en smunk grej och en Justin Bieber planch. Den var skit läcker så den ska jag lägga upp en bild på någon gång!!!
nu har vi kommit hem och jag har ont i huvvet som satan så jag ska sätta på JB musik och lägga mig i sängen och ta det lugnt en stund, sen blir det middag och tidigt i säng ikväll..

Pusspuss, Bello <3


En bild på oss för typ 10 min sen




Kommentarer
Postat av: lina

fan va fin blogg ni har, vem har gjort den? :)

2011-05-30 @ 18:37:01
URL: http://linahammarfjord.blogg.se/
Postat av: Fia<3

Vad gölliga ni ee <3<3<3

2011-06-01 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0