Torsdag 17.

Hallå,
Förlåt för att det inte blev något inlägg igår efter seglingen men jag var så slut..
Jag var till o med så slut att jag inte vaknade för ens kl 11 idag. Sen fixade jag iordning mig till stallet och där hände massa grejer som jag inte orkar berätta. Men nu då såå sitter jag framför min drog (datan) och lyssnar på min prins JUSTIN BIEBER !
Sen ska jag ta det lugnt och typ chilla.

PS. Eftersom att Therese inte är hemma just nu så bloggar jag exta mycket till hon kommer hem på söndag så det blir några/något mer inlägg ikväll, jag looooooooooooooooooooovar!


Puss Bellaaaa


Kommentarer
Postat av: Hannah

Shit du e ju så himla bra på att lova!

2011-06-04 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0