SVAR PÅ MINA FRÅGOR! (Bella)

Från Maja:

Går du i någon sport?
Jag rider!
Vilken är din favorit mat?
Hmm.. Pizza eller taccos tror jag...
Vilken är din favorit färg?
Oj, har många.. Blå och rosa är nog dom bästa!

Och tack, blir jätte glad för att du gillar bloggen!!


Från Amanda:

Har du iphone?
Japp, fast 3g
Bästa märke?
Ingenaning faktiskt... Odd molly har fina grejer sen tycker jag att wesc tröjorna är fräcka.
Dröm jobb?
Att få jobba med djur eller att inte behöva jobba alls.. Fast det bästa av allt är nog polis!!
Bästa film?
Wallander eller typ Solsidan...


Från Anonym:

Heter du Bella eller kallas du bara det?
Jag heter igentligenigentligen Isabella men jag har "döpt om mig" till Bella.

Från Tintin:

Favorit "klädes"märke?
Läs där uppe!
Favorit glass-smak?
Hallonsaltlakrits
Favorit sport?
Ridning och handboll skuller jag tro
När fyller du år?
Sista november tyvärr..

Från -:

Gillar du din skola?
Gillar ju inte skolan överhuvud taget men jaa den är ju bra såå!
Vad gillar du mest med sommaren?
Alla sovmorgonar, att sola och bada och bara chillaaa
Sommar/vinter?
Sommar absolut!!!


Det var alla mina frågor och svar, therese kommer att göra sina frågor och svar i ett inlägg sen gör vi ett tillsammans och svarar på våra gemensama frågor!!

PS.
Om ni undrar något mer så skriv gärna en kommentar så svarar jag så snabbt så möjligt!


PUSS BELLA !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0