onsdag 11.48 2011

När man äntligen har ledigt har man verkligen inget att göra, det är ganska sjukt..
Sitter vid tven och har kollat på 1 film och reklam i ca 1 och ½ timma.
Jag sov på studsmattan inatt med mina kompisar och när klockan va.. 12 kom jag på att jag skulle fota också!
Så jag satte igång med min kamera och då fick jag reda på att batterit var slut. SUPER Bella.
Men några bilder fick jag allt, laddar upp dom i nästa eller nästnästa eller nästnästnästa inlägg. Ni får hålla utkik helt enkelt!


Kiss Bellaaaa

Här får ni en bild på mig 2008 samma dag som jag förstörde mitt hår totalt!



Kommentarer
Postat av: Alkis :> (Alice)

Men söööööta fräknar :D Tog Moa bilden? :)

2011-06-06 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0