Onsdag 16.53 2011

Hellu,
Sitter och lyssnar på deprimerande "Sofijahs"  låt När livet sviker...
Känner verkligen igen mig, i den låten.
Meeeeen nu ska vi övergå till de som hände för ca. 4 timmar sen. Jag gjorde som jag skrev i bloggen, alltså jag gick ner och duschade sen fixade jag mig. Efter det kollade jag med Ottilia om hon hade lust att hitta på ngt ute men hon skulle på student grejs så jag stack ner till lilla Prins Loui och tog en prommis med honom. Efter typ 40 min blev han så trött att han la sig ner och somnade efter var 10 steg han tog så vi stack hem och drack vatten och sen gick jag hem och lämnade tillbax han. Kl. 17 kommer Hulda och hennes lilla vovvi och då ska vi dra en go segling ut till havs i detta goooooa sommarväder! Ska bli gött att komma bort från min beroende data. Men efter det så lover jag att det kommer in ett litet inlägg.

Kram Bella


Lilla Prinsen och jag! ^

Looooooui själv i skuggan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Therese du är så himla vacker! Du också Isabella:)

2011-06-01 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0