Lördag 11.42 2011

Haha, ursäkta misstaget!
Jag fick en kommentar där det stod "Shit du är så bra på att lova!" eller något sånt där... Jag håller med dig Hannah! Jag äger verkligen på att lova saker när det gäller bloggandet för jag vet faktiskt inte om jag kan blogga eller inte då jag har lovat... Jag ska sluta säga LOVA men jag kan säga "jag tror..." det blir lite lättare.

+

Therese fyller år på Måndag lixom hallååååå?! Måste tänka på det också!

Ska åka till marsstrand idag, får se om det blir så att kameran slängs med... vi FÅR SE! :)

Ha en fortsat bra sommar dag om vi inte hörs!


Det går inte att ladda upp bilder just nu så ni får nöja er med texten!


Puss Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0